20 Temmuz 2007 Cuma

Bi ton Fikirle Geri Dönüyorum (^¿^)

Bu yaz bi ton fikirle geri dönüyorum, 2007-2008 dönemi çok daha dinamik olacak. Her ne kadar HKMÖ'nun temel direkleri mezun olsa da bu birlikteliğimizin daha güçlü olması için çalışacağım.

Size Mart ayından ve sadece fikir olarak kalmış, forumdaki bi yazımı göstereyeyim:
________________________________________________________
Toplantıda söylemek isteyip de dile getiremediğim şey; Jeodezi öğrencileri arasında birliktelik oluşturmak hakkındaydı. Biliyorsunuz, insanları toplamak kolay değildir. Onları çekecek güzel etkinlikler olabilir ve bunlar "tiyatro, sinema, pikniğe gidelim" gibi değil de daha uzun ömürlü birliktelikler olmalı, herkes* ortaya kendinden bişeyler koymalı.

*Herkes kim: Hazırlık, 1.sınıf, 2.3.4.Yüksek; yani Jeodezi okuyan kim varsa.

Ortaya ne koyabilirler:
Kim neyi iyi biliyorsa** diğer öğrencilerle paylaşmak üzere bi sunum hazırlayıp öğretici ve birleştirici olabilir.
Okullarda mesleğimizi tanıtmak üzere gönüllü arkadaşlar belli bi şablonda sunum hazırlayıp geleceğin haritacılarına yön verebilirler.

**Bu; NetCAD, Visual Basic, Photoshop...'dan tutun poligon hesabı, kestirme ...hoca sınavda ne sorar'a kadar her şey paylaşılabilinir olsun.

Yıldız'ın harita kulübü yok, ama bi kulüp gibi bölüm öğrencileriyle daha aktif olabilir. Bi mail gurubu ile haberleşip belli saatte toplanılır ve ortaya bişeyler konur. Bu, herkesin ilgisini çeker ve herkes bişeyler paylaşmak ister.

Ayrıyeten, bi forum sitesi oluşturalım dedim. Mail gurubundan geri dönüş zor oluyor. Hem forum içinde değişik konu başlıkları altında daha derli toplu bi paylaşım yapabiliriz.
Ne dersiniz ^¿^
________________________________________________________
Ben forumu yaptım ama sanırım daha çok ilgilenmeliymişim, beklediğim katılımı bulamadım.
Reklamsız, hızlı bi forum yapacağım size. Şu önümüzdeki iki ay içinde. Sevgilerle..

1 yorum:

Genç Haritacı'nın Günlüğü dedi ki...

Evet bahsedilen birliktelik hepimiz için çok önemli. Bu amaçla 2005 yılından bu yana yürüttüğüm site çalışmam ile sanırım birçok arkadaşımızı bir araya getirebildim. Umarım bu birlikteliğimiz daha da artar, "Genç Haritacı Forum" birlikteliğimizi daha da güçlendirmek için 6-7 ay önceki kapatma kararının ardından yeniden açıldı. Buluşmak dileğiyle.